Even geduld aub..
Busy loader
Green checkbox Snelle levertijden Green checkbox Scherpe prijzen Green checkbox Turnpakjes voor verenigingen en particulieren

GRATIS VERZENDING!

Tijdelijke actie; wij betalen de verzendkosten voor uw bestelling!

Als u de kortingscode vergeet te gebruiken, kunnen wij de betaalde verzendkosten niet vergoeden.

Klik hier voor de voorwaarden van deze actie

Wij noemen het liever een verzendbijdrage omdat de werkelijke kosten die wij doorberekend krijgen van DHL, hoger zijn dan de kosten die wij vragen aan de klant.

De verzendbijdrage voor een pakket binnen Nederland is; €5,50

De verzendbijdrage voor een pakket binnen België is; €7,50

  • Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden;
    • Maandag bestellen = dinsdag verzenden etc.
    • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.
Voor de tarieven van pakketpost verwijzen u graag door naar de website van DHL.

Ja, dit is zeker mogelijk!
Als u in het winkelmandje kiest voor ‘afhalen in Utrecht’, worden er geen verzendkosten berekend.

Het afhalen van uw bestelling kan van maandag t/m donderdag tussen 12.00- 16.00uur (uitgezonderd op feestdagen en vakanties). U hoeft géén afspraak te maken om iets af te halen.
Als de bestelling niet is opgehaald binnen 4 weken, zullen wij artikelen terug op voorraad leggen. Zodra wij een IBAN nummer hebben ontvangen van u, kunnen wij het aankoopbedrag terug storten.

Het afhaaladres staat duidelijk vermeld bij de optie 'afhalen'. Indien er (per ongeluk) voor 'afhalen' wordt gekozen en wij later alsnog verzendkosten moeten toevoegen, brengen wij €6,- administratie-/portokosten in rekening.



Nee, dat kan niet. We bieden diverse andere betaalmogelijkheden aan.

Wilt u een factuur op naam van de vereniging?
Maak dan een account aan op naam van de vereniging.
De penningmeester ontvangt dan de factuur met de juiste tenaamstelling.
Graag even overleggen met de penningmeester hoe hij/zij de betaling doet.

Als u op uw eigen (privé)account een bestelling doet en de tenaamstelling van de factuur moet achteraf door ons veranderd worden, dan brengen wij €6,- administratiekosten in rekening.


Jazeker! Uiteraard kunt iets kopen in onze showroom.

Wij zijn een webshop. Dat houdt in, dat wij voornamelijk via de website verkopen. We bieden in de showroom de mogelijkheid om bijvoorbeeld een turnpakje te komen passen of om te ruilen. Bekijk dus gerust de collectie alvast online.

Als u in onze showroom iets wil kopen, dan kunt u via de website de bestelling doen van het artikel en vervolgens kiezen voor 'Afhalen op locatie'.
Wij kunnen dan direct zien of de betaling gelukt is zodat u daarna de artikelen kunt meenemen. Een contante betaling kan ook.

Komt u langs om een verenigingspakje te kopen, noteer dan ergens het artikelnummer! Wij verkopen door heel Europa turnkleding, dat zijn zóveel verenigingen dat wij niet (meer) precies uit ons hoofd weten welke vereniging- in welk turnpakje loopt.

Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad komt.

Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 12 weken.

De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
Leveranciers hebben steeds langere levertijden voor de materialen, dit komt door de nasleep van Corona.

Als u uw e-mail adres invult op de website, krijgt u echt vanzelf een bericht wanneer het weer op voorraad is! Alvast bedankt voor uw begrip om dat bericht geduldig af te wachten.

Dat kan!

Op de website kunt u bij het artikel dat uitverkocht is, uw e-mail adres invullen. Zodra de voorraad weer beschikbaar is, ontvangt u automatisch een e-mail.

Als u meerdere maten nodig heeft, neem nog contact met ons op zodat wij de voorraad voor u kunnen aanvullen.
U mag een e-mail sturen naar info@tt-gymnastics.nl
Vermeld in de e-mail;

  • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
  • welke maat/maten u wilt ontvangen.
  • hoeveel stuks.
Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Nieuwe voorraad is tussen de 4 á 16 weken weer beschikbaar.
Wilt u besparen op verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in één keer. Zie daarvoor ook; "Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd"

Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

U heeft 2 opties;

Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.

Zodra u een bestelling heeft gedaan op onze website, ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail.
Controleer ook uw Spambox!

Controleer uw adresgegevens goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult. Dus ook niet als het pakket naar een verkeerd adres gaat.
Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kunt u weer inloggen op uw account en de gegevens aanpassen.
Lukt het niet, aarzel niet om dan contact met ons op te nemen. We horen graag wat er niet lukt zodat we kunnen meekijken in het systeem.

  • Is uw pakket al verstuurd en blijkt het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket hopelijk door DHL weer naar ons teruggestuurd.
Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op.
In dit geval moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DHL. Er wordt daarom €6,- aan porto-/ administratiekosten in rekening gebracht.
De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
Het nieuwe pakketje gaat weer met de post mee zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens dus altijd goed!

  • Wanneer u het pakket weigert-, het pakket niet kan worden afgeleverd- of na 7 dagen niet is afgehaald bij een DHLservicepunt, dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
Als u vervolgens wilt dat wij de bestelling annuleren, dan crediteren wij de artikelen minus de verzendkosten.
Dit om de kosten van het retour gestuurde pakket te kunnen dekken.
0 / € 0,00
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.