Even geduld aub..
Busy loader
Green checkbox Snelle levertijden Green checkbox Scherpe prijzen Green checkbox Turnpakjes voor verenigingen en particulieren

GRATIS VERZENDING!

Tijdelijke actie; wij betalen de verzendkosten voor uw bestelling!

Als u de kortingscode vergeet te gebruiken, kunnen wij de betaalde verzendkosten niet vergoeden.

Klik hier voor de voorwaarden van deze actie

Verenigingen.

TT-Gymnastics is een bedrijf dat zich heeft toegelegd op het maken van turnkleding. Wij leveren al meer dan 35 jaar aan particulieren én verenigingen.

Wij bieden turnkleding voor zowel selectie– als recreantengroepen.
Onze ruime collectie met turnpakjes biedt veel keuze en onze kracht is dat wij dit direct uit voorraad kunnen leveren.

Uiteraard bieden wij ook Turn gerelateerde artikelen aan om de sportoutfit compleet te maken.
Weet u al dat wij alle turnkleding zelf maken? Daardoor is er veel mogelijk betreft naleveren/ kleuraanpassingen en andere speciale aanvragen. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op om te laten weten wat uw wensen zijn.
Klik hier om meer informatie te lezen over het wijzigen van een bestaand artikel.

Herentenue's die matchen bij het turnpakje voor de dames, geen probleem!
Mocht u een geschikt turntenue op onze website zien maar komt de kleur niet overeen met het turnpakje voor de damesgroep, neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Lees hier meer over kleurwijzigingen.

Lees ook eens de Veelgestelde vragen door, daar kunt u veel nuttige informatie vinden.
En komt u er niet helemaal uit? Neem dan zeker contact met ons op, we helpen u graag.


  • Bestellen

    Hoe kan ik turnpakjes bestellen voor de vereniging?

    Bij TT-Gymnastics is bestellen voor uw vereniging heel gemakkelijk;

    • Vul bij het gewenste artikel, het benodigde aantal in en plaats deze in de winkelwagen.
    • Log in op het account van de vereniging of maak een account aan op naam van de vereniging.
    • Kies voor verzending of afhalen op locatie.
    • Betaal eenvoudig met iDeal, PayPal of Creditcard.
    • Na de betaling ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail.
    • De factuur (met een bijgesloten retourformulier) ontvangt u ook per e-mail.
    • De track&trace code ontvangt u de eerstvolgende werkdag, check ook de spamfolder!
    Hoe maak ik een account aan voor mijn vereniging?

    Als u een account aanmaakt op naam van de vereniging, ontvangt u de factuur meteen op de juiste naam. Handig voor de penningmeester. Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor het account, is tevens het e-mailadres waar de factuur naartoe gestuurd wordt.

    1. Kies voor 'Nieuwe klant'.
    2. Vul de gegevens van de vereniging volledig in.
    3. Het e-mail adres wat u invult bij het account, wordt gebruikt om de factuur naar toe te sturen. Tevens is dit straks de gebruikersnaam om in te kunnen loggen.
    4. Klik op de knop ‘registreer’.
    5. U ontvangt een e-mail waarmee u een wachtwoord kunt aanmaken.
    6. Zodra u een wachtwoord heeft aangemaakt, kunt u bestellen op de website.
    Kan ik een passerie aanvragen voor onze vereniging?

    Jazeker, dat kan!
    Het voordeel van een passerie is dat u de artikelen langer op zicht mag houden.

    Let op; een passerie moet betaald (en besteld) worden via de website.

    Geef ik het veld ‘opmerkingen’ aan dat het om een passerie gaat.

    • De passerie mag binnen 4 weken teruggestuurd worden.
    • U krijgt het volledige bedrag van de passerie teruggestort, mits;
      • De artikelen schoon en ongedragen zijn (passen mag natuurlijk wel)
      • De kaartjes nog aan de artikelen zitten
      • De kruisjes moeten schoon zijn (dus passen met een onderbroek aan)
    Als de artikelen niet meer schoon of netjes zijn, kunnen wij deze niet meer terugnemen! Wij zullen deze dan weer naar u terugsturen. Zie ook; Ruilen / Retouren.
    Hoelang blijft een turnpakje in de collectie?

    Over het algemeen blijft een turnpakje 2 tot 8 jaar in de collectie, dat ligt aan het ontwerp en de verkoopcijfers van het artikel.

    Zodra uw vereniging overgaat tot aankoop van turnkleding, informeer ons daar dan over. Dan kunnen wij in ons systeem noteren dat het artikel bij uw club hoort.
    U kunt als vereniging ook zelf een aantal maten extra inkopen. Zo bent u verzekerd dat u intern altijd iets achter de hand heeft voor noodgevallen/ nieuwe leden/ of als een artikel bij ons op de website uitverkocht is.

    De vereniging wil meer stuks bestellen dan wat er nu mogelijk is op de website, kan dat?

    Dat kan!

    Op de website kunt u bij het artikel dat uitverkocht is, uw e-mail adres invullen. Zodra de voorraad weer beschikbaar is, ontvangt u automatisch een e-mail.

    Als u meerdere maten nodig heeft, neem nog contact met ons op zodat wij de voorraad voor u kunnen aanvullen.
    U mag een e-mail sturen naar info@tt-gymnastics.nl
    Vermeld in de e-mail;

    • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
    • welke maat/maten u wilt ontvangen.
    • hoeveel stuks.
    Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.
    Nieuwe voorraad is tussen de 4 á 16 weken weer beschikbaar.
    Wilt u besparen op verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in een keer. Zie daarvoor ook; "Wanneer wordt onze bestelling uitgeleverd"
    Kan ik kopen op rekening?

    Nee, dat kan niet. We bieden diverse andere betaalmogelijkheden aan.

    Wilt u een factuur op naam van de vereniging?
    Maak dan een account aan op naam van de vereniging.
    De penningmeester ontvangt dan de factuur met de juiste tenaamstelling.
    Graag even overleggen met de penningmeester hoe hij/zij de betaling doet.

    Als u op uw eigen (privé)account een bestelling doet en de tenaamstelling van de factuur moet achteraf door ons veranderd worden, dan brengen wij €6,- administratiekosten in rekening.


    Ons verenigingspakje is 'uitverkocht', wanneer komt het weer op voorraad?

    Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad is.
    Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 16 weken.

    Stuur ons nog even een e-mail met de volgende informatie over uw verenigingspakje;

    • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
    • welke maat/maten u wilt ontvangen.
    • hoeveel stuks.

    De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
    Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
    Leveranciers hebben steeds langere levertijden voor de materialen, dit is nog nasleep van Corona.

    Wilt u besparen op de verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in één keer. Zie daarvoor ook; "Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd"

    U krijgt echt vanzelf bericht wanneer het artikel weer op voorraad komt èn u natuurlijk uw e-mailadres heeft achtergelaten op de website!
    Alvast bedankt voor uw geduld om dat bericht af te wachten.

    Ik wil een bestellinkje op onze verenigingspagina, kan dat?

    Bestellen via een linkje is heel eenvoudig.

    De leden van uw turnvereniging worden direct doorverwezen naar het juiste artikel op onze website.
    Wij leveren u het linkje aan, u hoeft deze alleen nog maar op uw eigen website te plaatsen.

    Zo kunnen we ervoor zorgen dat u een linkje ontvangt voor het turnpakje, het bijpassende broekje, turnschoentjes, bijpassende scrunchies etc.

    Neem contact met ons en vermeld in de e-mail;

    • De naam van uw vereniging
    • Het artikel waarvoor u een linkje wilt ontvangen.

  • Leveren/ Verzenden

    Wat is de levertijd van mijn pakket?

    DHL bezorgd het pakket in principe binnen twee dagen. Door drukte kan het gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland.

    Iedere werkdag verzenden wij bestellingen, in het weekend dus niet;

      • Maandag bestellen = dinsdag versturen etc.
      • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
      • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.

    Bij uw track&tracecode en in uw DHL-app vind u de laatste informatie over het pakket. Zie ook de website van DHL.

    TT-gymnastics heeft geen invloed op de levertijd van DHL. Is uw pakket wel al verstuurd maar heeft u deze nog niet ontvangen? Klik dan hier.

    Wanneer word onze bestelling uitgeleverd?

    Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

    U heeft 2 opties;

    Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
    Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

    In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


    Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
    Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

    In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

    Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.


    Wat zijn de verzendkosten?

    Wij noemen het liever een verzendbijdrage omdat de werkelijke kosten die wij doorberekend krijgen van DHL, hoger zijn dan de kosten die wij vragen aan de klant.

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen Nederland is; €5,50

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen België is; €7,50

    • Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden;
      • Maandag bestellen = dinsdag verzenden etc.
      • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
      • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    Voor de tarieven van pakketpost verwijzen u graag door naar de website van DHL.
    Kan ik mijn bestelling gratis ophalen?

    Ja, dit is zeker mogelijk!
    Als u in het winkelmandje kiest voor ‘afhalen in Utrecht’, worden er geen verzendkosten berekend.

    Het afhalen van uw bestelling kan van maandag t/m donderdag tussen 12.00- 16.00uur (uitgezonderd op feestdagen en vakanties). U hoeft géén afspraak te maken om iets af te halen.
    Als de bestelling niet is opgehaald binnen 4 weken, zullen wij artikelen terug op voorraad leggen. Zodra wij een IBAN nummer hebben ontvangen van u, kunnen wij het aankoopbedrag terug storten.

    Het afhaaladres staat duidelijk vermeld bij de optie 'afhalen'. Indien er (per ongeluk) voor 'afhalen' wordt gekozen en wij later alsnog verzendkosten moeten toevoegen, brengen wij €6,- administratie-/portokosten in rekening.



    Wordt onze bestelling in één keer uitgeleverd?

    Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

    U heeft 2 opties;

    Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
    Is het artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

    In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.

    Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
    Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

    In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

    Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.

    Ik heb een verkeerd factuuradres ingevuld, wat nu?

    Zodra u een account heeft aangemaakt op onze website, ontvangt u altijd een bevestigings e-mail. Controleer ook uw Spambox!
    Controleer de (adres-)gegevens van uw vereniging goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult.

    Moet de factuur op naam van de vereniging komen?
    Maak dan een account aan op naam van de vereniging.
    De penningmeester ontvangt dan de factuur met de juiste tenaamstelling.
    Graag even overleggen met de penningmeester hoe hij/zij de betaling doet.

    Als u op uw eigen (privé)account een bestelling heeft gedaan en de tenaamstelling van de factuur moet achteraf door ons veranderd worden, dan brengen wij €6,- administratiekosten in rekening.

    • Is het pakket al verstuurd en blijkt achteraf het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket door DHL weer naar ons teruggestuurd.
    • Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op. In het geval van een foutief adres moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DH. Er wordt dan €6,- porto-/ administratiekosten bij u in rekening gebracht. De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
    • Het nieuwe verzendlabel wordt aangevraagd zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens altijd goed!


    Krijg ik korting op de bestelling?

    Wij geven geen korting, wel lage verkoopprijzen!

    Omdat wij ons eigen atelier hebben, kunnen wij de verkoopprijs laag houden.
    Ook werken wij zonder tussenhandelaren. Wij ontwerpen, produceren én verkopen in eigen beheer.

    Door de lockdown tijdens Corona lag ons bedrijf volledig stil. Niemand kocht (logischerwijs) turnkleding want sporten mocht niet meer, uiteindelijk moesten onze werknemers noodgedwongen uit dienst.
    Wij zijn op dit moment niet in de positie om korting te geven. We zijn juist heel erg blij dat we nog steeds turnkleding kunnen maken voor jullie en dat willen dat nog vele jaren blijven doen!

  • Collectie / Maten

    Welk turnbroekje past bij ons verenigings turnpakje?

    Op de website tonen we bij de turnpakjes ook gerelateerde items, deze items zijn altijd bijpassend.
    In de regel geldt;

    • Een turnpakje dat begint met letter K, heeft een turnbroekje met de letter K.
    • Een turnpakje dat begint met letter O, heeft een turnbroekje met de letter O.
    • Een turnpakje dat begint met letter S, heeft een turnbroekje met de letter S.
    Maar let op, een uitzondering hierop is;
    • Een turnpakje dat begint met letter V, heeft een turnbroekje met letter P.

    Vanaf 2023 bieden wij ook turnpakjes aan met de letter N. Voor deze turnpakjes zijn geen leggings in exact dezelfde stof beschikbaar. Wij hebben een ruim assortiment met andere leggings waar u een keuze uit kunt maken. Net wat u zelf mooi vindt.


    Welke maten zijn er?

    Wij verkopen de volgende maten;

    Kindermaten; 128, 140, 152 en maat 164
    Volwassenmaten; S, M en L.

    De maten die beschikbaar zijn, worden op de website getoond bij het artikel.

    Heel soms is maat 116, XL of XXL beschikbaar. Dit zijn echter geen maten die we standaard voor elk artikel hebben, omdat deze bijna nooit worden verkocht. Niet elk ontwerp is geschikt om in deze maten te maken.

    Zie ook onze maattabel hier.

    Kunnen wij een kleur of stof veranderen bij een bestaand turnpakje?

    Als u aangeeft wat jullie wensen zijn, willen we altijd meedenken of er mogelijkheden zijn.
    Als jullie een eigen ontwerp/kleurstelling turnpakje hebben, zal dat betekenen dat er altijd speciaal voor jullie een productie opgestart moet worden als er voorraad moet komen. U dient als vereniging dus rekening te houden met langere levertijden.

    Om lange levertijden te voorkomen kunnen jullie -als vereniging- zelf een aantal maten extra inkopen. Zo bent u verzekerd dat u intern altijd iets achter de hand heeft voor noodgevallen/ nieuwe leden/ of als een artikel bij ons op de website uitverkocht is.

    Wilt u overleggen wat er mogelijk is voor uw vereniging, neem contact met ons op via info@tt-gymnastics.nl.
    Noteer in de e-mail;

    • de naam van uw vereniging
    • naar welk artikel de interesse uitgaat.
    • hoeveel stuks u wilt afnemen bij de eerste order.
    • welke wijziging in de kleur u wilt doen.
    We proberen binnen 1 werkdag uw vraag te beantwoorden.
    Omdat dit onderwerp een specifieke vraag betreft, willen we daar goed de tijd voor nemen en komen we er misschien iets later op terug.
    Hoe dan ook, we reageren altijd snel.

    Wilt u telefonisch overleg? Geef dan ook uw telefoonnummer even door, dan nemen wij contact met u op.

    Ons verenigingspakje is 'uitverkocht', wanneer komt het weer op voorraad?

    Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad is.
    Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 16 weken.

    Stuur ons nog even een e-mail met de volgende informatie over uw verenigingspakje;

    • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
    • welke maat/maten u wilt ontvangen.
    • hoeveel stuks.

    De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
    Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
    Leveranciers hebben steeds langere levertijden voor de materialen, dit is nog nasleep van Corona.

    Wilt u besparen op de verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in één keer. Zie daarvoor ook; "Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd"

    U krijgt echt vanzelf bericht wanneer het artikel weer op voorraad komt èn u natuurlijk uw e-mailadres heeft achtergelaten op de website!
    Alvast bedankt voor uw geduld om dat bericht af te wachten.

  • Ruilen/ Retourneren

    Hoe kan ik iets retour sturen?

    Het terugsturen van het artikel dat u wilt retourneren is op eigen kosten.

    • Binnen 14 dagen mag u uw aankoop retourneren. (Een passerie voor een vereniging mag binnen 4 weken terug).
    • Retourneren is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is;
    • Pas het artikel met een onderbroek aan, als het artikel vies is nemen wij het namelijk niet terug!
    • en de kaartjes moeten nog aan het artikel zitten.
    • Vouw het artikel netjes op en doe deze weer terug in de originele verpakking.
    • Print het retourformulier uit en vul de gegevens duidelijk leesbaar in;
      • de naam waarop de bestelling is gedaan.
      • het artikel dat terugkomt.
      • En vergeet uw bankrekeningnummer niet zodat wij het geld kunnen terugstorten.
    Het retourformulier kunt u vinden bij de factuur. De factuur heeft u ontvangen per e-mail.
    Stuur het ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
    U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
    Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:

    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht

    • Als u de volledige bestelling retourneert, krijgt u het aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten.
    • Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van desbetreffend artikel/ artikelen terug, exclusief verzendkosten.

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Wij brengen dit in mindering op uw creditfactuur.


    Wanneer kan ik de terugbetaling van een retour verwachten?

    Zodra wij uw pakketje hebben ontvangen, controleren wij of de artikelen nog netjes* zijn.

    • Zodra uw retour verwerkt is, ontvangt u van ons een creditfactuur.
    • Als u duidelijk leesbaar uw IBAN nummer heeft genoteerd op het retourformulier, betalen wij binnen 3 werkdagen het bedrag terug.
    • Als u het retourformulier niet leesbaar heeft ingevuld, zullen wij u nogmaals om de juiste informatie moeten vragen.
    Als het artikel vies is, of niet aan de overige voorwaarden voldoet, nemen wij het artikel niet terug!

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Wij brengen dit in mindering op uw creditfactuur.


    Hoe kan ik iets ruilen?

    Het terugsturen van het artikel dat u wilt ruilen is op eigen kosten.
    De verzendkosten om het nieuwe artikel naar u toe te sturen, betaalt TT–Gymnastics.

    • Binnen 14 dagen mag u een artikel ruilen.
    • Ruilen is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is!
    • Pas het artikel met een onderbroek aan, als het artikel vies is nemen wij het niet terug!
    • Laat de kaartjes nog aan het artikel zitten.
    • Vouw het artikel netjes op en doe deze weer terug in de originele verpakking.
    • Print het retourformulier uit en vul de gegevens duidelijk leesbaar in;
      • de naam waarop de bestelling is gedaan.
      • het artikel dat u wilt ontvangen.
      • uw bankrekening nummer (voor het geval er een verschil is in het aankoopbedrag).
    Het retourformulier kunt u vinden bij uw factuur. De factuur heeft u per e-mail ontvangen.
    • Stuur het volledig ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
    • U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
    Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:

    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Zodra de betaling door ons ontvangen is, gaat uw artikel weer met de post mee.


    Wanneer kan ik het geruilde artikel verwachten?

    Zodra wij uw pakketje ontvangen hebben, controleren wij of de artikelen nog netjes zijn en geruild kunnen worden.

    • Zodra uw ruiling verwerkt is, ontvangt u van ons een nieuw (credit-) factuur.
      • In het geval dat u moet bijbetalen voor het nieuwe artikel, wordt de bestelling pas verstuurd nadat de betaling ontvangen is.
    • Als er niets bijbetaald hoeft te worden, gaat het artikel diezelfde dag nog met de post mee. Naar verwachting levert DHL het pakket binnen 2 dagen, zie ook.
    De nieuwe track&trace ontvangt u weer per e-mail (check ook uw SPAM folder).
  • Garantie / Klacht / Contact

    Er zijn glitters van het turnpakje af, kan ik ze zelf vastplakken?

    Nee, u kunt de glitters er niet zelf opplakken en dat raden wij ook echt af! De stof kan daardoor beschadigen.
    Turnkleding slijt door het sporten en het wassen. Het is een gebruiksartikel.
    Als gevolg daarvan kunnen er weleens steentjes of glitters van het turnpakje af gaan. Dit valt onder gebruiksslijtage, niet onder garantie.

    Zijn de glitters er na de eerste keer dragen al vanaf, dan vernemen wij dat graag.  Dan zetten wij de glitters er weer voor u op.

    Vermeld in de e-mail de naam waarop de aankoop is gedaan en voeg uw factuur- of bestelbevestiging bij.

    Klik hier om een melding te maken van losse glitters.

    Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Wij zijn bereikbaar via e-mail; info@tt-gymnastics.nl

    Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle bestellingen.
    Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We sturen dan in loop van de dag een reactie!

    We proberen sowieso binnen 1 werkdag uw vraag te beantwoorden.
    Indien u een specifieke vraag heeft over bijvoorbeeld een turnpakje van uw club of advies voor een bepaalde situatie, dan willen we daar goed de tijd voor nemen en komen we er later op terug.
    Hoe dan ook, we reageren altijd snel.

    Wilt u telefonisch overleg? Geef dan uw telefoonnummer even door, dan nemen wij contact met u op.

    Als u ons een e-mail stuurt, vergeet dan niet om extra informatie mee te sturen.
    Zoals bijvoorbeeld een factuurnummer of het artikelnummer van jullie verenigingsturnpakje.

    Wij verkopen door heel Europa turnkleding. Wij weten door de hoeveelheid verenigingen niet (meer) uit ons hoofd welk turnpakje, in welk land-, door wie- of welke vereniging is gekocht.

    Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Klachten proberen wij zo snel mogelijk en in overleg met u op te lossen.
    Neem contact op via info@tt-gymnastics.nl

    • Beschrijf uw klacht.
    • Voeg duidelijke foto’s toe
    • Voeg uw factuur toe (als u deze niet heeft, vermeld dan de naam waarop de bestelling is gedaan en het bijhorende adres).
    U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
    Indien wij u vragen om het artikel naar ons op te sturen, is dat uiteraard op kosten van TT-Gymnastics.
    Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

    Door de lockdown tijdens Corona lag ons bedrijf stil. Er was geen omzet meer en uiteindelijk moesten onze werknemers noodgedwongen uit dienst.
    Om deze reden zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar, maar reageren wij wel heel snel op uw e-mail!
    Wij zijn bereikbaar via; info@tt-gymnastics.nl

    Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle bestellingen.
    Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We sturen dan in loop van de dag een reactie!

    Zie ook

0 / € 0,00
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.